Enkel superheltkake til barnebursdag (med stor suksess)

Inneholder annonselenke


Kake til barnebursdag

Som tobarnsmor har jeg prøvd meg på noen bursdagskaker i løpet av årene. Kaker som er formet som en golfbag med golfkøller, fotballbaner med grønn strøssel, og geletog som har rast sammen og endt opp som en klump på fatet. 

Den mest populære kaken

Til tross for flere ambisiøse forsøk så er det én kake som har satt seg i minnet hos sønnen min. Ironman-kaken.

En helt enkel kake med Ironman kakebilde på toppen. 

Enkel superheltkake barnebursdag

Stort utvalg med kakebilder finner du her

Enkel superheltkake barnebursdag

Som du kanskje ser endte jeg opp med en ferdigkjøpt kake fra bakeriet den dagen, da tiden ikke strakk til. Men hva gjør vel det når guttungen er lykkelig med sin Ironmankake med lys? 

Et kakebilde på en enkel kake anbefales til alle mødre som i likhet til meg opplever at tiden ikke alltid strekker til♥

 

Inspirasjon daidalosbursdag se her

Inspirasjon politibursdag se her

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg