Første dag på SFO

Første dag på SFO

Denne uken er det innkjøring for mange barn i både barnehage og SFO. I dag var det duket for aller første møte med SFO for vår del. Det gikk over all forventning, og jeg kjenner jeg gleder meg til å stå opp tidlig de neste dagene og komme oss ut døren sammen. 

 

Huskeliste til SFO-start:

-Merk alle klær med navn.

-Fyll hyller og skap med skiftetøy og utetøy. 

-Smør matpakker hver kveld for ikke mindre enn tre(!) måltid i èn matpakke. (corona-tider)

-Innesko som er gode og stødige.

-Få oversikt over alle beskjeder som skal gies og mottas i meldeboka.

Første dag på SFO

 

Forresten, jeg har nylig oppdaget Friele kokekaffe. Perfekt for en kopp kaffe om morgenen.
Første dag SFO
I morgen skal jeg tipse om to fine filmer for barn. Filmer som er gode, og samtidig inneholder viktige og lærerike budskap. 

 

Ønsker deg en god kveld videre♥

 

Tips for å bli mer strukturert se her

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg