NRK retro

Visste du at NRK har egen nettbutikk?

Jeg fant det ut da jeg skulle arrangere daidalosbursdag  for to år siden.

Flippklipp drikkeflaske

Så nå fikk jeg endelig tak i en Flippklipp drikkeflaske.  

Flere med barn som digger Flippklipp?

Og for ikke å snakke om den nye Bli me-dansen. 

 

NRK retro

Flippklipp drikkeflaske

Hvem husker vel ikke den vente-teksten?

Jeg bare måtte ha disse postkortene i tillegg, for litt retro stemning på hjemmekontoret. 

NRK nettbutikk

 

God fredag til deg♥

2 kommentarer
    1. Hei hei!
      Hvordan fikk du tak i flippklipp flasken? Jeg finner den ikke noe sted. Heller ikke på nrk nettbutikken, der er bare fantorangen…

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg